Logo MojaObčina.si

Bled

Deli
Blejske novice
Avtor: Romana Purkart,

Priprava Strategije razvoja blejskega turizma do leta 2025 se bliža koncu

Bled - Priprava Strategije razvoja turizma na Bledu do leta 2025 je v zaključni fazi, še pred koncem meseca bo zaključna predstavitev dokumenta.

Na delovni predlog dokumenta je sicer dalo pripombe več kot 30 posameznikov, deležnikov blejskega turizma in ostalih institucij. Osrednje vodilo strategije sicer je, da morajo pri realizaciji njenih ciljev sodelovati vsi deležniki turizma na Bledu, vsak po svojih pristojnostih in zmožnostih. Bled postaja tudi del Zelene sheme slovenskega turizma in prav v teh dneh pričakuje odločitev presojevalca na nacionalni ravni o tem, kakšen znak bo pridobil.

Pot in razvoj do leta 2025 temelji na prepoznavanju vsega, kar predstavlja priložnost, da se doseže cilj, ki pa je Bled – vodilno zeleno alpsko središče. Do leta 2025 bo promocija Bleda tako usmerjena predvsem na trge, od koder prihajajo stacionarni gostje, ki na Bledu ostajajo dalj časa, njihova izvenpenzionska potrošnja pa je večja od povprečja. Mednje tako sodijo predvsem gostje iz Velike Britanije, Nemčije, držav Beneluksa, Francije in Češke. Ob tem bodo razvijali tudi ponudbo, ki bo goste, ki bi svoje bivanje na Bledu lahko podaljšali, nagovarjala k več nočitvam. To pa so predvsem gostje iz Italije, Avstrije, Srbije, Madžarske in Hrvaške.

Oglejte si tudi