Logo MojaObčina.si

Bled

Deli
Blejske novice
Avtor: Romana Purkart,

Turizem Bled še vedno sprejema pripombe na predlog strategije razvoja turizma

Bled -  Od 11. januarja je v javni obravnavi predlog strategije razvoja blejskega turizma do leta 2025.
Predlog je objavljen na spletni strani bled.si  ( http://www.bled.si/si/novice/2018/01/360-Delovni-predlog-Strategije-turisticne-destinacije-Bled-2017-2025).
Predloge na naslovu strategijabled@gmail.com sprejemajo do 11. februarja.
Nekaj zelo dobrodošlih pripomb in predlogov so na Turizmu Bled že prejeli.

Bled kot simpatično, avtentično, zeleno alpsko središče je cilj, ki ga bodo poskušali uveljaviti turistični deležniki na Bledu, je ob predstavitvi nove strategije razvoja turizma poudaril direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj in dodal, da bodo s tem tlakovali pot do vrhunskosti, ki pa je ni mogoče doseči v kratkem času. Ob tem se zavedajo, da bo pot dolga. V strategiji je opisanih pet primarnih ciljnih skupin gostov, na podlagi česar bodo opredelili turistične produkte, ki jih bodo poudarjeno razvijali oziroma v to usmerjali aktivnosti, znanje in denar.

Celotna strategija, avtor katere je dr. Andrej Pompe, zavzema več kot sedemdeset strani, pri čemer so približno četrtino prostora posvetili konkretnim ciljem na področju razvoja turizma, je pojasnil Rogelj. Strategija je bila po njegovih besedah pisana z mislijo na vse prebivalce Bleda, saj se bo le tako lahko turizem uspešno razvijal. Pri ciljih, ki so jih opredelili v strategiji, so največji poudarek namenili dvigu kakovosti. »Druge možnosti, kot je razvoj vzdržnega, trajnostnega turizma, ni,« je dejal Rogelj in nadaljeval: »Bled ne prenese masovnega turizma, ampak zgolj v omejenem obsegu, da bo to kraj, kjer se vsi dobro počutimo.« Med podrobnejšimi cilji, ki jih nameravajo uresničiti do leta 2025, je navedel podaljšanje časa bivanja v destinaciji, ustvarjanje novih inovativnih turističnih produktov, spodbujanje izobraževanja za turistične delavce, usmerjanje in uravnoteženje turističnih in prometnih tokov, boljše informiranje in ozaveščanje prebivalcev Bleda, usmerjanje enodnevnih gostov, vzgojo turističnega podmladka ter dvigovanje kakovosti ponudbe, ki omogoča tudi dvig cen. Želijo si, da bi turistična sezona trajala vse leto, prizadevali si bodo še za dvig kakovostne ravni zasebnih sobodajalcev s pomočjo strokovnega svetovanja. »Največji poudarek v prihodnjem osemletnem obdobju pa bo namenjen premiku v glavah ljudi in zavedanju, da je Bled na poti vrhunskosti.«

Oglejte si tudi