Logo MojaObčina.si
DANES
15°C
2°C
JUTRI
12°C
4°C

Kaj lahko učitelj/vzgojitelj stori za zmanjšanje stresa otrok?

##VIEWS##
Organizator: IZOBRAŽEVALNI ZAVOD ZNANJE
Vstopnina: 69€
www.iz-znanje.si ali katalog Katis
10% popust za naše dosedanje udeležence in samoplačnike - 63 eur



Spoštovani,

obveščamo vas, da je na voljo še nekaj prostih mest na tem našem seminarju, kjer se bodo udeleženci seznanili z dejavniki, ki vplivajo na odzivanje otroka v vrctu/šoli ter vlogi vzgojitelja/učitelja pri zmanjševanju negativnega stresa pri otrocih. Spoznali bodo nekaj konkretnih tehnik sproščanja za otroke, vpliv aromaterapije in načine varne uporabe eteričnih olj. Drugi del bo namenjen Brain Gym tehniki, ki promovira igrivo in veselo učenje. Usmeri nas v uspehe in vsakemu pokaže močna področja, vse to pa vpliva na zmanjševanje stresa. Na željo šole ali vrtca je mogoče seminar izvesti za celoten kolektiv v vaši ustanovi.

Vsebina:

  • Dejavniki, ki vplivajo na odzivanje otroka v vrtcu/šoli - predavanje: Mag. Vesna Koselj
  • Konkretne tehnike sproščanja stresa otrok (dihalne vaje, joga za otroke, gibalne vaje,…) - delavnica: Mag. Vesna Koselj
  • Vpliv aromaterapija pri zmanjševanju stresa otrok - predavanje: Jasmina Kozel Harley
  • Načini varne uporabe eteričnih olj proti stresu pri otrocih - predavanje: Jasmina Kozel Harley
  • Brain Gym in učenje z gibanjem - predavanje:: Mojca Vilfan
  • Ustvarimo svoj ‘PACE’ za učenje (4 osnovne vaje iz sistema Brain Gym) - delavnica: Mojca Vilfan
  • Trdna osnova za učenje brez stresa (Gradniki Gibanja) - delavnica: Mojca Vilfan
  • Vključimo celo telo za uravnotežen socialni in čustveni razvoj Double Doodle Play) -delavnica: Mojca Vilfan

Predavateljice:


Mag. Vesna Koselj 
je univerzitetna diplomirana pedagoginja in profesorica geografije, zaposlena v osnovni šoli kot svetovalna delavka več kot 12 let. Pred tem je poučevala tri leta na Srednji šoli za gostinstvo in turizem Ljubljana. Področje vedenjsko zahtevnejših učencev je začela proučevati že v času študija in svoja spoznanja strnila v diplomskem delu Družina in delikventnost. Svoje znanje je nadgradila na podiplomskem študiju. Svojo magistrsko nalogo Vpliv družine na vedenjsko zahtevnejšega otroka v šoli je zagovarjala leta 2009. Pri svojem delu se dnevno srečuje z vedenjsko zahtevnejšimi  otroki. Svoje teoretične in praktične izkušnje nam bo predstavila na izobraževanju. 


Jasmina Kozel Harley, aromaterapevtka, dipl. ekonomistka in podjetnica, ki v okviru svojega podjetja Aromalab proučuje aromaterapijo in njene učinke. Mama dveh šoloobveznih otrok, ki se zaveda prisotnosti stresa pri otrocih v času njihovega šolanja. Aromaterapija jo je prepričala in zasvojila. Različne ciljne skupine (otroke, učitelje, vzgojitelje, starše) ozavešča o učinkih aromaterapije tudi na področju zmanjševanja stresa.


Mojca Vilfan je prof. razrednega pouka in defektologije DP-FIBO, učiteljica in svetovalka Brain Gym, Optimal Brain Organization in Double Doodle Play z licenco Edu-K Foundation (www.braingym.org) in Building Block Activities of Movement Based Learning (Movement Based Learning, Inc.; www.movementbasedlearning.com). Učiteljica z nazivom svetnica že vrsto let dela z otroki vseh sposobnosti, vključenimi v večinske in specialne šole in vrtce v glavnem kot učiteljica, pa tudi kot individualna terapevtka/učiteljica. V svoje delo vpleta metode edukacijske kineziologije in učenja z gibanjem.  Poleg individualnega dela z otroci (in odraslimi, tudi učitelji) veliko pozornost usmerja k iskanju in oblikovanju sistemov in oblik dela s skupinami otrok oz. oddelkom, kar sproti preverjam v praksi. Išče načine, kako v redni pouk implementirati elemente, ki otroke in učitelje krepijo in spodbujajo k učenju in poučevanju brez stresa. Posebej se posveča otrokom z učnimi težavami, avtizmom in hiperaktivnostjo ter njihovi ne-integraciji v slovenski prostor. Teoretično znanje mnogih izobraževanj, v glavnem v tujini, skupaj s svojimi izkušnjami iz prakse že vrsto let uspešno prenaša na kolektive in posameznike na vseh stopnjah slovenskega sistema vzgoje in izobraževanja. Samostojno izvaja tudi licenčne seminarje s področja edukacijske kineziologije. Svoje delo je leta 2009 predstavila na svetovnem kongresu CPLOL v Ljubljani ter mednarodnem kongresu Brain Gym v Radovljici. Priložnostno piše članke za poljudne revije o vzgoji in izobraževanju otrok. Kot predavateljica in izvajalka delavnic redno sodeluje pri različnih izobraževanjih na Zavodu za gluhe in naglušne Ljubljana. Zadnjih 10 let redno izobražujem strokovne delavce v okviru licenčnega programa Edu-K Foundation v Sloveniji in na Hrvaškem.


Več informacij in možnost prijave: Katalog KATIS (tukaj) ali na spletni strani organizatorja tukaj.

Lepo povabljeni, da se nam pridružite ali pa posredujte obvestilo vsem tistim, za katere menite, da bi jih ta program pritegnil. Hvala.

Za vse dodatne informacije smo z veseljem na voljo.

Prijazen pozdrav,

mag. Martina Šetina Čož
strokovna direktorica


Oglejte si tudi