Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
4°C
JUTRI
13°C
2°C

Pristopi učitelja do učencev z učnimi težavami

##VIEWS##
Organizator: IZOBRAŽEVALNI ZAVOD ZNANJE
Vstopnina: 69€
www.iz-znanje.si ali katalog Katis
10% popust za naše dosedanje udeležence in samoplačnike - 63 eur

Spoštovani,
obveščamo vas, da je na voljo še nekaj prostih mest na tem našem seminarju. Tako raznolikost učnih težav kot tudi število učencev, ki se z njimi soočajo, iz leta v leto narašča. Strokovni delavci se pogosto znajdejo pred izzivi, kako pomagati otrokom, da bo njihova šolska pot manj strma. Udeleženci prejmejo številne koristne praktične nasvete na osnovi dolgoletnih bogatih izkušenj predavateljic.

Vsebina:

  • Kako prilagoditi pouk (oblike in metode dela), kako načrtovati in izpeljati dopolnilni pouk za čim večji učinek, kdaj napotiti otroka v svetovalno službo - delavnica: Tadeja Podgorelec
  • Bralno-zapisovalne težave, specifične težave pri matematiki, dispraksija, specifični primanjkljaji na področju jezik, (prepoznavanje, pristopi) - delavnica: Janja Vilar
  • Splošne učne težave, slabše razvite samoregulacijske spretnosti (prepoznavanje, pristopi) delavnica: Tadeja Podgorelec
  • Motnja pozornosti in hiperaktivnost (prepoznavanje, pristopi) - delavnica: Janja Vilar
  • Čustveno pogojene učne težave – anksioznost, depresivnost (prepoznavanje, pristopi) - delavnica: Tadeja Podgorelec
  • Učne težave zaradi drugojezičnosti (prepoznavanje, pristopi) - delavnica: Janja Vilar
  • Učne težave zaradi socialno-ekonomske stiske (prepoznavanje, pristopi) - delavnica: Tadeja Podgorelec
  • Izvirni delovni projekt pomoči - delavnica: Janja Vilar
Predavateljici:


Tadeja Podgorelec
 
je univerzitetna diplomirana psihologinja, ki že 15 let opravlja delo šolske svetovalne delavke. Pridobljen ima EuroPsy certifikat. Poleg dela osnovni šoli je izkusila nekajletno zasebno svetovanje in psihološko testiranje v svetovalnici Kogito. 4 leta je delala kot članica komisije za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami pri Zavodu RS za šolstvo. Bila je vodja študijske skupine šolskih svetovalnih delavcev. Zadnjih nekaj let je gostja – predavateljica na seminarjih šolskega psihološkega svetovanja na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Bila je mentorica več študentom na praksi. Sodelovala je v dveh inovacijskih projektih ter pri izdaji zbirke vaj za izboljšanje pozornosti in koncentracije z naslovom Pozor, koncentrat! Udeležila se je študijskega obiska na Finskem na področju vseživljenjske karierne orientacije. Njeno delo vključuje svetovanje in pomoč učencem iz različnih deprivilegiranih skupin, kot npr. otroci s posebnimi potrebami, priseljenci, Romi. Poklicni izziv, ki mu je posebno predana, ji predstavlja delo z učenci s šibkimi socialnimi spretnostmi in slabšim vedenjskim prilagajanjem, kar je predstavila tudi na srečanjih širše strokovne javnosti.



Janja Vilar je profesorica defektologije s 17-letnimi delovnimi izkušnjami. Poleg učiteljice dodatne strokovne pomoči na osnovni šoli je bila zaposlena kot vzgojiteljica v razvojnem oddelku in kot specialna pedagoginja na centru za duševno zdravje. Dve leti je delala kot članica komisije za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami pri Zavodu RS za šolstvo. Z lastnim prispevkom je sodelovala na Četrti mednarodni konferenci o specifičnih učnih težavah. Je inštruktorica po programu Razvijanje pozitivnega samovrednotenja otrok in mladostnikov ter urednica zbirke vaj z naslovom Razvijanje pozornosti in koncentracije. Pripravila in izvedla je več izobraževanj za učitelje in starše. Bila je mentorica več študentom na praksi. Vodila je inovacijski projekt ter sodelovala pri izdaji zbirke vaj za izboljšanje pozornosti in koncentracije.

 

Več informacij in možnost prijave: Katalog KATIS (tukaj) ali na spletni strani organizatorja tukaj.

Lepo povabljeni, da se nam pridružite ali pa posredujte obvestilo vsem tistim, za katere menite, da bi jih ta program pritegnil. Hvala.

Za vse dodatne informacije smo z veseljem na voljo.

Prijazen pozdrav,

mag. Martina Šetina Čož
strokovna direktorica



Oglejte si tudi