Logo MojaObčina.si
JUTRI
19°C
7°C
SOB.
23°C
7°C
Oceni objavo

Zelena shema slovenskega turizma umestila Slovenijo na vrh sveta

Slovenija je ena od šestih najboljših destinacij na svetu in najboljša v Evropi, je odmevna novica z ITB Berlin, najpomembnejše svetovne turistične borze.  Za najboljše v okviru nagrade Sustainable Destinations 2018 Top 100 v kategoriji Best of the Planet – Best of Europe  so razglasili destinacije, ki v Zeleni shemi slovenskega turizma nosijo znak Slovenia Green Destination, ter Ljubljano in Podčetrtek kot zlati zeleni destinaciji.  Slovenska turistična organizacija, ki je razvila Zeleno shemo slovenskega turizma in jo vodi, je na  globalni turistični borzi ITB Berlin slavila še enkrat: prejela je dve priznanji za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih orodij. Tako za  promocijski video Feel Pure Love kot publikacijo Doživetja kulture je v okviru nagrad The Golden City Gate prejela drugo mesto. 

Najbolj trajnostna v Evropi in med šestimi na svetu 
Po uspešno opravljeni prijavi so se nosilke znaka Slovenia Green Destination ter Ljubljana in Podčetrtek kot Slovenia Green Destination Gold med 100 globalnimi destinacijami Global Top 100 Sustainable Destinations najprej uvrstile med 32 finalistk, na današnji podelitvi v okviru največje in najpomembnejše globalne turistične borze ITB Berlin pa med deset nagrajenk. Po prejetju nagradeSustainable Destinations 2018 Top 100  Best of the Planet – Best of Europe  za svoje vodilno  mesto na področju trajnostnega turizma v Evropi je Slovenija hkrati postala ena od šestih najboljših trajnostnih destinacij na svetu in najboljša v Evropi. Tako je  Slovenija s to izjemno uvrstitvijo še enkrat potrdila svojo vodilno vlogo med turističnimi destinacijami, ki  z odličnimi primeri praks na področju upravljanja destinacij za trajnostni turizem zagotavljajo vključitev lokalnih skupnosti v turistično dejavnosti in hkrati uspešno upravljajo z izzivi, ki jih prinašajo trendi rasti turistov. 

Podelitev so organizirali Green Destinations, TravelMole, ITB Berlin in še deset globalnih vodilnih organizacij in mrež na področju trajnostnega turizma, saj želijo izpostaviti uspešne zgodbe, izmenjati dobre prakse in pripomoči k nadgradnji in izboljšanju stanja v turizmu. S tem nameravajo posamične destinacije spodbuditi k še večji zavezanosti trajnosti, kar bi pozitivno vplivalo tako na lokalno prebivalstvo kot turiste. 

»Na Slovenski turistični organizaciji smo ponosni, da nam svetovne organizacije priznavajo vodilno mesto na področju razvoja trajnostnega turizma. Oblikovali smo strateške smernice trajnostnega turizma in si kot glavni cilj zadali, da postane Slovenija ena najbolj trajnostnih držav na svetu.  Skupaj z vsemi partnerji v turizmu smo podpisali Partnerstvo za trajnostni razvoj turizma. Z oblikovanjem Zelene sheme slovenskega turizma, v katero je do tega trenutka vstopilo že skoraj 60 deležnikov, pa smo storili velik korak do realizacije tega cilja. Z Zeleno shemo spodbujamo oblikovanje inovativnih in avtentičnih produktov, s katerimi uresničujemo obljubo znamke I feel Slovenia.  S trajnostno naravnanim delovanjem vplivamo na ohranjanje okolja, na bolj konkurenčno poslovanje podjetij,  na boljšo kakovost življenja prebivalcev in boljšo izkušnjo turistov v Sloveniji. Ohranjena narava, ki jo turisti  izpostavljajo kot najpomembnejši element odločitve za obisk Slovenije,  predstavlja ključni potencial za turizem in je osnova za oblikovanje 5* doživetij,« je dejala mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO). 
»Na STO smo izjemno ponosni, da so destinacije Zelene sheme slovenskega turizma na letošnji borzi ITB Berlin ponovno prejele prestižno globalno priznanje.« 

Priznanji za odličnost na področju promocijskih orodij
STO je danes na  ITB Berlin nagradil še  The Golden City Gate, ki že 18 let podeljuje nagrade na področju multimedijske promocije turizma.  STO je bila z drugim mestom nagrajena tako za promocijski video Feel Pure Love kot publikacijo Doživetja kulture

Promocijski video Feel Pure Love je nastal v sodelovanju STO z RTV Slovenija in je del projekta Slike Slovenije s sedmimi daljšimi tematskimi promocijskimi videi, ki z zgodbarskim pristopom prikazujejo našo deželo kot trajnostno naravnano destinacijo, ki s svojo slikovitostjo in aktivnostmi navduši vsakega obiskovalca. Vsebinsko videi pokrijejo Mediteransko Slovenijo (Taste of Slovenian Sea), Alpsko Slovenijo (Incredible Alpine Landscape), Ljubljano (Beloved Ljubljana), Kras (Mysterious Karst), gozdove (Forrests, Our Green Loungs), vode (Mighty Active Waters) in kulinariko (World of Authentic Flavours). Na koncu je nastal še osmi video Feel Pure Love, ki združuje vse najlepše kadre in jih povezuje v celoto, ki pritegne gledalčevo pozornost, da začuti Slovenijo, njeno raznolikost in si jo želi obiskati. 

Publikacijo Doživetja kulture je STO izdala  ob opredelitvi kulture kot nosilne teme slovenskega turizma 2018/2019 in ob Evropskem letu kulturne dediščine 2018. Publikacija je izšla v slovenskem, angleškem, nemškem, italijanskem in francoskem jeziku s ciljem podpore in vzpodbujanja razvoja kulturnega turizma v Sloveniji. 

VEČ NA POVEZAVI >> 

Foto: Nino Verdnik

Oglejte si tudi