Logo MojaObčina.si

Kanal ob Soči

Tečaji in delavnice
Avtor: Ooz Nova Gorica Ooz Nova Gorica,

REKLAMACIJE V TRGOVINSKI DEJAVNOSTI IN ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Vabljeni na seminar o reklamacijah in odgovornostih za stvarne napake. Predavatelj Mag. Boštjan J. Turk, univ.dipl.pravnik, diplomant Londonske Gospodarske zbornice iz poslovnih študij, direktor Inštituta za civilno in gospodarko pravo v Ljubljani, pravni svetovalec in odličen predavatelj nas bo podučil in informiral o dobri trgovski praksi, postopkih reševanja reklamacij,  odgovornosti pri poslovanju ter drugih vedno aktualnih zadevah. 
Dobra trgovska praksa je dinamičen proces, kjer se interesi trgovcev in potrošnikov srečajo na točki vzajemnega zadovoljstva. Zadovoljen potrošnik je cilj vsakega trgovca, ni pa tega cilja tako enostavno doseči. Za ta cilj mora namreč trgovec potrošnika dobro poznati in se mu pogosto tudi prilagajati. Ne zadostuje le, da spozna njegove potrebe in njegovo kupno moč, ampak mora spoštovati tudi pravice, ki mu jih daje potrošniška zakonodaja. Zelo pomembno je, da te pravice spoštuje, a obenem ne sme dopuščati, da jih potrošnik zlorablja. Prav to prilagajanje je izjemno pomembno, saj se lahko še tako visok ugled trgovca, ki si ga je zgradil skozi leta napornega dela izjemno hitro poruši, če potrošnik dobi občutek, da ni ravnal korektno, zakonito ali pravično.

Za več informacij in prijavo  pokličite na OOZ Nova Gorica, telefon: 05 330 66 10  Karmen Vovk ali obiščite našo spletno stran :
http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/resevanje-reklamacij-v-trgovinski-dejavnosti-in-odgovornost
VLJUDNO VABLJENI!!

Oglejte si tudi