Logo MojaObčina.si

Ljubljana

Deli
Tečaji in delavnice
Cene Štupar - CILJ
Avtor: Cene Štupar,

Dogodek meseca maja

Organizator: Cene Štupar - Center za izobraževanje Ljubljana

Dogodek meseca maja bo potekal z Brunom Sedevčičem na temo »Tehnike in pasti pogajanja«.

Prvih trideset minut bomo namenili predstavitvi našega zavoda Cene Štupar in na kratko se bomo udeleženci med seboj tudi spoznali. Zato vas zaradi lažje organizacije in nemotenega poteka vljudno prosimo za točen prihod, in sicer na Linhartovo 13 (Cene Štupar), Ljubljana, I. nadstropje, Velika soba 101.

 

Zaradi omejenega števila udeležencev vas prosimo, da se PRIJAVITE tukaj vsi, ki vam je tematika zanimiva ter uporabna.

Prijave zbiramo do zapolnitve vseh prostih mest oziroma do 26.05.2017.

Vsi, ki se boste prijavili in se kasneje dogodka ne boste morali udeležiti, vas prosimo, da se odjavite na mail: podjetnistvo@dplac.si

O predavatelju

Svoje profesionalne izkušnje je nabiral v različnih večjih slovenskih podjetjih, ki so bila ali pa postala vodilna na svojem področju delovanja. Opravljal je različne funkcije tako v nabavi kot v prodaji in trženju na domačem in tujih trgih. Ukvarja se s strateškim načrtovanjem, razvojem in vodenjem projektov in trženjskih pristopov ter kreiranjem različnih marketinških kampanj, pri čemer vestno sledi ciljem in merljivim rezultatom. Ljubitelj podjetništva, glasbe in koncertne fotografije. Svoja profesionalna znanja združuje tudi v funkciji generalnega sekretarja Združenja za integrativno medicino Slovenije. Kot zagovornik prenosa znanja, svoje izkušnje, poglede, nasvete in vizije, z veseljem deli tudi kot mentor mlajšim podjetnikom, za kar je prejel tudi nagrado Mentor leta 2016.

 

Tehnike in pasti pogajanja

Ljudje imamo različna znanja in veščine. Vsako poslovanje je specifično, vendar ima kljub vsemu enake temelje in izhodišča. Razlike delajo malenkosti in specifike branže.

Predstavljajte si, da se vam je danes porodila odlična poslovna ideja. V glavi že imate odličen izdelek ali storitev, ter scenarij. Natačno veste kaj želite, verjetno pa še ne veste točno kako bi od same ideje prišli do prodajnih polic ali odlične storitve, ki bi bila prodajni hit. Poznate vse procese? Poznate vse možne ovire? Kako veste, da je ravno vaša ideja prava? Na večino teh vprašanj vam bomo v tokratnem predavanju skušali odgovoriti in vam podati tako iztočnice kot smernice, da boste z vašo idejo lažje in bolj uspešno pristopili trgu.

Program:

-       Kako preverim ali je moja ideja tržno zanimiva in kakšen obseg prodaje lahko pričakujem

-       Kako postavim  vrednost in ceno svojemu izdelku ali storitvi

-       Kako naj svojo idejo predstavim potencialnim kupcem

-       Kako naj svojo idejo predstavim potencialnim poslovnim partnerjem in distributerjem

-       Katere pasti me lahko čakajo pri pogajanjih in kako se jim lahko izognem

VABLJENI!

 

 

 

 

 

 

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!