Logo MojaObčina.si

Ljubljana

Tečaji in delavnice
Avtor: Kristina Dashofer,

PRODAJA B2B IN B2C STA PRETEKLOST, PRIHAJA H2H

Spoznajte najnovejši prodajni pristop, ki ga že uporabljajo najboljši prodajalci po svetu. Gre za H2H prodajo, ki temelji na različnih prodajnih pristopih za osebnostno različne stranke (kupce). Večina prodajalcev je pri prodaji osredotočenih na način prodaje, ki bi ustrezal njim samim. Ko se pogovarjajo s kupcem ali stranko, govorijo o lastnostih izdelka ali storitve, ki se njim zdijo najbolj privlačne. Pri prodaji so tako zelo osredotočeni sami nase, da postanejo gluhi za potrebe in želje kupca, katerega morda zanima drugačen način pogovora. Namesto, da izgubljate čas in energijo s prodajo, polno presežnikov in obljub, se raje začnite pogovarjati z njimi in razumeti njihove potrebe – na tem temelji H2H prodaja. Namen je ozavestiti spremembe, ki jih narekujejo trendi v prodaji (H2H) in vse bolj zahtevni in informirani kupci. Pomembno je poosebiti prodajni nastop do kupca in govoriti njegov jezik prodaje. Prodajalec mora kupcu pričarati nepozabno prodajno izkušnjo.

Na delavnici boste - spoznali razliko med prodajo nekoč (B2B in B2C) in danes (H2H) - kaj danes še vedno deluje in kaj zagotovo ne deluje več - spoznali piramido prodajnega procesa – stari vs. novi model prodaje - spoznali lijak postavljanja prodajnih vprašanj - spoznali štiri osnovne tipe osebnosti kupcev in njihove nakupne navade in želje - prepoznati čustvene potrebe kupca in njegove (skrite) nakupne želje - znali skozi prodajni proces ugotoviti, tudi to, kaj kupca skrbi pri nakupni odločitvi - naučili skozi prodajni pogovor pridobiti čim več informacij o kupcu in kako potem te uporabiti pri zaključevanju prodaje in kasnejšemu supportu - spoznali način komplementarne prodaje - praktični del: pogovor o primerih iz prakse.

Več informacij >>>

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!