Logo MojaObčina.si

Log - Dragomer

Deli
Avtor: Drago Stanovnik,

Štiri vprašanja v zvezi z zahodnimi vpadnicami v Ljubljano

Da imamo ljudje iz lokalne skupnosti res svoje predstavnice in predstavnike v občinskem svetu in upravi, se kaže tudi v tem, da niso slepi za neprekinjene kolone, ki se vsako jutro po nepotrebnem, pomikajo proti Ljubljani samo zato, ker od odgovornih nihče ne zahteva, da odpro vrata na nekdanji cestninski postaji Log in da se predela v krožišče še kako križišče na Tržaški. Če tega interesa ni, je občina le podaljšek in podvajanje državne uprave. Ne nazadnje pa je izvoz in uvoz Log tudi strateškega pomena, saj bi koristil tudi ob pogostih nesrečah na avtocesti. V nadaljevanju pa je povzetek pisma, ki sem ga poslal na DRSC, DARS MOLin Občini Brezovica in Ig:
Spoštovani.

Več ljudi me je prosilo, naj se vam zahvalim za prenovo križišč sredi Iga in Podpeči pod Krimom, ki ste jih odlično preuredili v krožišča.

Še več ljudi pa me tudi že vrsto let prosi, da bi skupaj našli odgovore na naslednja štiri vprašanja ter seveda predvsem pospešili rešitev problema, ki res ne zahteva veliko denarja.

1. Koliko je stala prenova križišča na Igu in koliko v Podpeči pod Krimom?

2. Ali se načrtuje podobna predelava križišč, kot se je izvedla na Igu, tudi na Tržaški cesti?  To bi bilo nujno vsaj na Brezovici, pri Gorjancu in na Dolgem mostu.

3. Zakaj se vsaj za osebna vozila ne odpre dovoz in izvoz na avtocesto na Logu, na nekdanji cestninski postaji, vsaj do izgradnje priključka na Lukovici? Da je to izvedljivo potrjuje tudi dejstvo, da je uvoz in izvoz tam med osamosvojitveno vojno že bil omogočen.

4. Ne nazadnje nas tudi zanima kdaj bo na južni obvoznici iz Ceste dveh cesarjev izveden uvoz in izvoz na počivališče Barje? S tem bi se Tržaška cesta, Cesta v Mestni Log in vse druge poti v jugozahodnem delu Ljubljane, razbremenile večine kamionov Snage. Poleg Snage pa je v tem predelu Industrijske cone Vič - Murgle, še veliko drugih podjetij in Pošta Slovenije, ki prav tako po nepotrebnem nabirajo kilometre in obremenjujejo križišči pri Dolgem mostu.


V naprej se vam zahvaljujem za odgovore tudi v imenu mogih ljudi, ki po nepotrebnem že 30 let in več, porabijo za vožnjo po Tržaški tudi desetkrat več časa, kot bi ga lahko. Tolikokrat večja je tudi poraba goriva in onesnaženje okolja.

To potrjujejo tudi priložene slike.

Poslano trudi na MOL in na DARS.

Drago Stanovnik 051 344 688

Oglejte si tudi