Logo MojaObčina.si

Logatec

Deli
ŠPORTNO DRUŠTVO TEK JE LEK
Avtor: Miro Petrovec,

Ljubljanski maraton je pred vrati

Za vami so uspešne priprave na naš tekški praznik. Zadnje dni ste trening zmanjšali in sedaj se morate le  še pametno lotiti teka. Ne glede na razdaljo, ki jo nameravate teči, je priprava podobna. Le ogrevanje je za maraton skromnejše, morate pa zato več pozornosti nameniti pripravi opreme in svojega telesa. Tudi prehrana je pomembna, zjutraj pazite, da jeste lahko prebavljivo hrano, ki jo poznate in da nima preveč balastnih snovi. Podrobneje pa takole:

SOBOTA, 28. OKTOBER

Smiselno je dvigniti štartno številko že dan pred tekmo. Naredili boste zelo lahkotno ogrevanje in se raztegnili tako, da boste imeli dober občutek moči. Smiselna je tudi vizualizacija tekme, če to obvladate. Zvečer si boste pripravili opremo za ogrevanje in za tekmo, povečerjali in šli zadosti kmalu počivat.

 NEDELJA, 29. OKTOBER

Pomembno je, da greste na ogrevanje pravočasno! Upoštevajte, da morate na velikem tekmovanju, priti v startne bokse 20' pred startom. To pomeni, da morate z ogrevanjem končati 30' pred startom, se obleči v tekmovalno opremo, iti na WC in potem v boks. Za 21km bo smiselno začeti 1 uro pred startom z razgibavanjem, sledi 10-15' zelo lahkotnega teka, še nekaj vaj in nekaj lahkotnih stopnjevanj, da se dvigne pulz in tonus v nogah.

Zelo nesmiselno je skupinsko ogrevanje. Trudite se pripravljati v miru, sami in se ne obremenjujte z drugimi tekači. Če niste tako vrhunski tekač, da bi se borili za vidna mesta v ospredju, tekmujte sami s seboj.

Veliko tekaških užitkov in dober rezultat  na najlepšem in najbližjem velikem maratonu vam želim.

Ni zmagovalec tisti, ki zmeraj zmaga in nikdar ne pade. Zmagovalec je tisti, ki nikdar ne odneha in zmeraj vstane.

Oglejte si tudi