Logo MojaObčina.si

Logatec

Deli
Avtor: Blanka Markovič Kocen,

Logaški turistični biseri se povezujejo v turistični produkt

V sklopu Gregorjevega tedna v Logatcu je sinoči v upravnem centru potekalo predavanje o turističnih produktih in njihovem trženju, o čemer je spregovoril odličen poznavalec turizma in predsednik novoustanovljenega Turističnega društva Logatec Bogdan Lipovšek.

Po statističnih podatkih je Logatec lani zabeležil rekorden turističen obisk in število nočitev, kar je med drugim tudi dokaz, da občina na tem področju ubira pravo pot. »Logatec ima mnogo lepih, majhnih zanimivosti, ki obiskovalcu lahko ponudijo veliko lepše doživetje, predvsem pa spomine kot razkošne turistične zgodbe,« je prepričan Lipovšek. »Turistični produkt je nabor vseh zanimivosti, atraktivnosti, tako naravno danih kot tudi ustvarjenih s človeško roko, ki so, povezani med sabo,  zanimivi za tujega in domačega turista,« pojasnjuje Lipovšek.  Na primerih svetovnih turističnih znamenitosti je pokazal, kako en sam element, pa naj bo še tako prepoznaven, ni turistični produkt.  Slednje  bi po njegovem mnenju lahko na Logaškem povezali s posebnimi aktivnostmi, kot denimo s pohodništvom, kolesarjenjem, oboje lahko povežemo z bogato zgodovino Logatca, ostalinami Rimljanov, prve svetovne vojne, Rupnikove linije in, seveda, gostinske ponudbe v Logatcu, ki mora narediti še kakšen korak naprej, vendar je prav tako del celovite ponudbe. »Logatec nudi niz zanimivih majhnih točk, ki same niso toliko privlačne, da bi ljudje samo zaradi njih hodili k nam, postanejo pa zanimive, če jih povežemo v turistične produkte tako za enodnevne turiste kot tudi za ljudi, ki bi morda ostali kakšen dan več,« je prepričan Lipovšek. Kot primera nosilnih elementov, ki jih lahko zelo učinkovito vklopimo v logaški turizem, je predavatelj navedel Planinsko polje in Sekirico, izpostavil pa je tudi izjemno kulinarično ponudbo v naših krajih.

Na primeru Logatca lahko govorimo o mikroturizmu, ki je pravzaprav dopolnilo  velikemu turizmu. »Tudi Ljubljana se trudi, da del svojih turističnih tokov porine na obrobje,  za kar je Logatec vsekakor primeren.«

In kako se bo na novo oživljeno Turistično društvo Logatec lotilo trženja turističnih produktov? »Produkte moramo najprej sestaviti. Potem moramo določiti, katerim skupinam so namenjeni, izbrati je treba tržne segmente in uporabiti vse elemente sodobnega trženja, tudi s pomočjo socialnih omrežij .«

Najobetavnejša področja turizma so po Lipovškovem mnenju poleg kolesarjenja  tudi pohodništvo, planinarjenje po notranjskem hribovju, v Logatcu pa imamo tudi vetrovnik, kamor prihajajo celo gostje s Hrvaške, iz Avstrije, z Bavarske, iz Italije, med katerimi bi marsikdo verjetno ostal še kaj dlje, če bi mu znali približati zanimivosti.

Besedilo in foto: Blanka Markovič Kocen

 

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!