Logo MojaObčina.si

Mirna Peč

Deli
Avtor: Sonja Kolenc,

Kako obveščamo o kakovosti pitne vode

Skladno z določbami Pravilnika o pitni vodi (Uradni list RS, št. 19/04, 35/04, 26/06, 92/06, 25/09, 74/15 in 51/17) obveščamo uporabnike komunalnih storitev o načinu ter rokih obveščanja o motnjah pri oskrbi s pitno vodo ali morebitnih poslabšanjih kakovosti pitne vode.


• V primeru, da je vzrok neskladnosti hišno omrežje, vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku sedmih dneh, v več stanovanjskih objektih pa preko vašega upravnika.
• V primeru, da pitna voda predstavlja nevarnost za zdravje ljudi, vas bomo v dveh urah obvestili preko lokalnih radijskih postaj in lokalne TV (radio Aktual in Studio D, radio Krka, radio Sraka, tv Vaš kanal), centra za obveščanje, spletne strani Komunale Novo mesto ter elektronske pošte.
• V primeru, ko se izvajajo ukrepi za odpravo vzrokov neskladnosti, vas bomo tekom dneva obvestili preko lokalnih radijskih postaj in lokalne TV (radio Aktual in Studio D, radio Krka, radio Sraka, tv Vaš kanal), centra za obveščanje, spletne  in facebook strani Komunale Novo mesto ter elektronske pošte.
• O kakovosti pitne vode za preteklo leto, vas bomo obvestili do konca marca za preteklo leto s prilogo v poslovnem pismu, poročilo pa bo objavljeno tudi na naši spletni strani.

Podrobne rezultate analiz vodnih virov lahko pogledate na naši spletni strani: http://www.komunala-nm.si/Monitoring
Informacije o dogajanjih na vodovodnem omrežju: https://www.komunala-nm.si, http://www.vodapp.si

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!