Logo MojaObčina.si

Šempeter-Vrtojba

Tečaji in delavnice
Avtor: Ooz Nova Gorica,

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje - motivacijsko predavanje

Organizator: Območna obrtno-podjetniška zbornica Nova Gorica
V sodelovanju s podjetjem Ugren.com d.o.o., vas vabimo na motivacijsko predavanje na temo Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, katerega namen je dvigniti motivacijo in zavzetost zaposlenih ter udeležence seznaniti s prodajnimi tehnikami za povečanje prodaje.
Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Trajanje: 4 šolske ure
Predavateljica: Natalia Ugren
Vsebina:
1. RESNICE O STRANKAH / KUPCIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se truditi s strankami)
2. RESNICE O ZAPOSLENIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se splača biti vrhunski zaposleni)
3. KAKOVOST STORITEV V VAŠEM PODJETJU (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako stranke zaznajo kakovost storitev v vašem podjetju)
4. PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako izvajati profesionalni prodajni postopek za večjo prodajo)
več informacij: http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/profesionalni-odnos-do-strank-za-povecanje-prodaje--motivaci

Oglejte si tudi