Življenje plete svoje poti ...
Tako se je zgodilo tudi Janiju, ki je v teh letih dela pri Dragu Čretniku spoznal tudi svojo življenjsko sopotnico Katjo, s katero si je v Višnji vasi ustvaril dom s hčerama Evo in Barbaro. Žena Katja je bila na začetku v podjetju zaposlena kot računovodkinja. Pozneje se je zaposlila drugje, še vedno pa je dolga leta poleg redne službe v celoti skrbela za računovodske storitve podjetja, ki se je po smrti Janijevega tasta preimenovalo v Elektroservis-elektroinštalacije, Katja Čretnik Melanšek, s. p., Jani je opravljal nalogo prokurista.
Biti ves čas na voljo
V podjetju se ukvarjajo z elektroservisom, elektroinštalacijami, velik del njihovega obsega dela zavzema vzdrževanje bencinskih servisov Petrol na območju poslovne enote Celje z okolico, kar obsega kar 54 bencinskih črpalk. »Ta dela so zahtevna in zahtevajo razpoložljivost 24 ur na dan, ob koncih tedna in praznikih, ob izrednih položajih,« je povedal Melanšek, ki je s podjetjem partner Petrola že 20 let. »Ta dolga doba dokazuje, da smo v podjetju dokazali resnost, profesionalnost in prilagodljivost,« je poudaril Jani in dodal, da delo zahteva stalno izobraževanje in nadgrajevanje znanja. Tako je pridobil tudi potrebne certifikate za opravljanje dela. Poleg tega pa na področju Vojnika že vrsto let izvajajo novoletno okrasitev kraja. Dve leti je tudi Božični Vojnik zaradi Melanška svetlejši. Izvajajo dela na javni razsvetljavi in so zaradi potrebe kupili dvigalo za višinska dela. »Z nakupom dvigala smo razširili repertoar dela, kar vključuje obrezovanje dreves, čiščenje žlebov in podobno,« je razložil Jani, ki je s tem dvigalom pomagal pri ureditvi gnezda štorkelj v Arclinu.
Priložnost za mlade
Včasih je bilo v podjetju zaposlenih več delavcev, po upokojitvi sodelavca pred 5 leti je Jani ostal edini zaposleni. »Za pomoč pri večjih delih sem se povezal z drugimi obrtniki in Šolskim centrom Celje. Iz šole pridejo dijaki na obvezno usposabljanje in so mi v veliko pomoč in upam, da tudi oni pridobijo izkušnje in znanja, potrebna za nadaljnje delo s področja elektroinštalacij,« je povedal Jani, ki je pod svoje okrilje sprejel kar nekaj fantov iz Vojnika in okolice.
Zadovoljstvo strank – kazalnik dobrega dela
Podjetje je čez leta izpeljalo veliko uspešnih projektov, tako na občinski ravni kot pri podjetju Petrol. V septembru 2007 je tudi njih prizadela poplava, ki je zalila poslovne prostore, in potrebnega je bilo veliko truda za obnovitev in ponovno vrnitev v utečeno delo. Ena od slabših izkušenj je bila neplačilo opravljenih storitev zaradi odhoda naročnika v stečaj. Vendar so se tudi po slabših dneh pobrali in nadaljevali delo. »Za prihodnost si želim, da bi obdržali trenutni obseg dela ter zadovoljstvo in zaupanje strank, saj je to za nas kazalnik dobro opravljenega dela,« je povedal Jani Melanšek. Prosti čas Jani rad preživlja v družbi svoje družine. Čeprav na noben dopust ne more iti brez dosegljivega telefona, se zelo rad odpravi v hribe, kjer si zbistri misli in napolni baterije.
Tekst in foto: Klara Podergajs