Logo MojaObčina.si

Vransko

Deli
Avtor: Polona Vodičar,

KAJ IMAJO SKUPNEGA LEGO KOCKE, PODNEBNE SPREMEMBE IN UČENCI 3. A?

V ponedeljek, 23. 10. 2017, so imeli tretješolci tehniški dan. Spoznavali so, kaj prinašajo podnebne spremembe, iskali vzroke za nastanek sprememb, iskali rešitve ter pisali zaobljube, kako bodo oni prispevali k zmanjševanju podnebnih sprememb.

V uvodu so spoznali podnebne spremembe, ki so se že zgodile, ogledali so si posnetek ledenika ob severni steni Triglava, prebirali so članke in poiskali nekaj predlogov, kako lahko sami prispevajo k zmanjšanju podnebnih sprememb. Ko so problematiko spoznali, so učenci v skupinah dobili lego kocke kompleta Lego story education, s pomočjo katerega so svoje pridobljeno znanje predstavili. Vsak član skupine je pripravil eno ploščo in na njej predstavil dogovorjeno tematiko. Učenci so morali predstaviti, kako živimo oziroma kako so živeli, posledice, ki so se zgodile, ukrepe na ravni posameznika in ukrepe na ravni države. Ko je bila vsaka kocka na pravem mestu in so se s tem strinjali tudi ostali člani skupine, je sledilo oblikovanje stripa na računalniku. Učenci so najprej fotografirali svoje plošče in nato s pomočjo programa Story visualizer oblikovali strip, ki je razložil in podkrepil predstavitev na ploščah. Prav vse skupine so uspešno končale svoje delo, za kar jim čestitam.

Učenci se ta dan niso spoznali samo s problematiko podnebnih sprememb, naučili so se sprejemati mnenja sošolcev, delati v skupini in upoštevati druge, hkrati so spoznali, da je lahko računalnik zelo koristna stvar za prikazovanje različnih problemov.

Skozi celoten dan nam je pri sestavljanju kock, oblikovanju stripov pomagal učitelj Miha Miklavc, ki se mu vsi iz srca zahvaljujemo za pomoč in izvedbo tehniškega dneva. Učenci so zapisali, da si še želijo podobnih dni dejavnosti.

Oglejte si tudi