SOB.

NASTOP FOLKLORISTK OŠ VRANSKO-TABOR NA KONCERTU PRIJATELJSTVA V MAKEDONIJI

V petek, 1. 6. 2018, smo folklorne plesalke po prvi uri pouka odšle na avtobusno postajo, od koder sta nas starša dveh odpeljala na letališče Franja Tuđmana v Zagrebu, saj smo bile namenjene v Makedonijo na plesno srečanje.

V Zagreb smo prispeli ob približno 12.3o uri in ob 14.00 smo se vkrcali na letalo ter poleteli v Skopje. Letalo je imelo zamudo. Vožnja z letalom je bila zelo zanimiva, nekaj deklet se je peljalo prvič.

V Skopju sta nas pričakala šofer in koordinator festivala, s katerima smo se peljali v Delčevo. Na poti v Delčevo smo se ustavili in si ogledali hišo, v katero prihaja ena izmed plesalk, nato pa smo s še večjo radovednostjo nadaljevali pot do Delčeva. Tam so nas že čakali gostitelji, ki so nas odpeljali domov na počitek. Za večerjo smo šli na pico v lokal Iceberg. Bilo je odlično.

Naslednji dan smo zajtrkovali pri družini in se ob dvanajsti uri zbrali pred kulturnim domom. Imeli smo generalko, po generalki pa smo šli v trgovino. Ob 19.00 uri se je začel nastop. Nasmeh in bučen aplavz gledalcev sta nam povedala, da smo bili odlični. Po nastopu smo šli na zasluženo pico, nato pa smo odšli še na igrišče in se družili.

V nedeljo, 3. 6. 2018, smo se zbrali z gostitelji v kulturnem domu in odšli na planino Golak. Tja smo se odpeljali v skupinah. Kljub temu da smo se veselili sprehoda in ogleda cerkve, nas je na polovici poti zajelo močno deževje. Kaj drugega nam je preostalo kot to, da smo tekli nazaj. Bilo je zabavno. Potem smo v lovskem domu na Golaku jedli najboljše pleskavice in se družili. Popoldne smo bili prosti z gostitelji. Proti večeru smo se spet zbrali v kulturnem dnevu in imeli zabavo. Vsi smo plesali in peli, učili smo se naših in makedonskih tradicionalnih plesov, po koncu smo šli na mlečni frape. Zvečer smo šli na igrišče in se družili do poznih ur.

V ponedeljek, 4. 6. 2016, smo se zjutraj ob 7.00 uri z žalostnim obrazom in z željo po novem obisku zbrali pred kulturnim domom. Zahvalili in poslovili smo se od gostiteljev in svojih novih prijateljev. Krenili smo na pot do Skopja. Nekje na polovici poti smo se ustavili in pojedli sirov burek in jogurt. Kljub temu da pot ni bila ravno kratka, smo se zabavali, peli in smejali. V Skopju smo si ogledali mesto. Mesto ima zelo veliko spomenikov. Največji med njimi je spomenik Aleksandru Velikemu. Šli smo tudi preko dveh mostov, na katerih so kipi pomembnih osebnosti makedonske zgodovine. Malo smo bili tudi prosti, zato smo šli v trgovine. Ob pol dveh pa smo se odpravili na letališče, kjer smo se poslovili od gospoda Slobodana. Po pregledu ročne prtljage smo šli na malico, potem pa čakali na letalo.

Nazaj smo se vozili malo več kot eno uro. V Zagrebu so nas pričakali starši in odpravili smo se na Vransko, kjer so nas čakali še ostali starši. Skupaj smo si privoščili še Brglezov sladoled in se zadovoljni odpravili domov.

Ta izlet je bil res nepozaben. Hvala vsem, ki ste nam kakor koli pomagali.
Posebej se zahvaljujemo Gostilni Grof, podjetnikoma Foto Rojnik in Feštajn ter Podjetjema ELES in LIČER SOLUTIONS.